Deja este august. Deja a trecut mai bine de o luna si jumatate de vacanta. Si mai un pic si se termina. Ce repede trece timpul. Doar suntem in secolul vitezei, nu? Este ciudat. De ce spun asta? Pentru ca chiar imi place. Imi place in vacanta, imi place si unde sunt acum si acasa (pot spune ca este a doua casa a mea), recent am mai intalnit si niste persoane foarte foarte de gasca si simpatici si este bine! Insa imi mai pun semne de intrebare (intrebari de adolescent cred, de fapt sigur;))). Desi as putea sa renunt la orgoliu si incapatinare si probabil sa fac lucrurile ca la carte si probabil, spre mirarea mea, sa iasa si bine nu o fac. De ce? pentru ca nici altul nu o face. Si imi pun intrebarea “Da ce tot eu sa o fac? Si x sa stea linistit, neinteresandu-l?”.  Si cred ca pana la urma este faptul ca nu vreau sa dau dreptate unui posibil x, y sau z. Sau mai bine vreau sa se vada ca nu ma intereseaza, desi poate chiar ma intereseaza prea mult si de asta o fac. Vreau sa fiu si eu indiferenta! Si pot sa o fac pentru ca stiu. Imi si iese. Dar atunci ocolesc putin o parte din personalitatea mea. Oricum in momentul de fata nu fac decat sa ma bucur ca este frumos, ca ma distrez chiar bine si ca stau linistita (Vorba vine, ca ce zbuciumata am fost zilele acestea;))). Si chiar imi place, da!:D

Deci trecem de acest subiect ca eu am astazi o chestie, maine alta, cum spuneam si ieri;)).

Intrebare pentru cei de aici: Cati dintre voi ati dat de o soacra buna?;)). Ca sa stiu ce ma poate astepta si pe mine.;))