Poate este cam mult spus „Influente” , insa o sa raman la acest termen. Cum am ajuns aici? Hamm.. Sincer ideea mi-a trecut prin minte cam acum un an, cand am inceput sa citesc primul blog cap-coada (asa se intampla cand vrei sa faci un lucru de dragul cuiva: il termini! ) . Mi-a placut cum evolueaza lucrurile, faptul ca poti sa iti expui direct ideile, chiar si trairile, insa si faptul ca socializezi.

Ajung altii sa iti citeasca postarile? Inseamna ca iti merge mintea si incepi sa te descurci.

Acum la modul serios, pentru o perioada uitasem si nici macar nu imi mai trecea prin minte ideea cu blogul. Dar au trecut lunile si am intalnit o persoana, care spre ghinionul norocul meu detinea un blog. Si uite asa am inceput  sa apas, din nou, clic-uri pe un blog.

Cel mai recent lucru care mi-a trezit interesul pentru blogging a fost respectivul eveniment din Targul Mures,  MuresFotbalMeet. Ce mi-a placut a fost faptul ca s-au intalnit un grup de oameni care detin diferite bloguri, despre diferite domenii, din diferite orase, si la sfarsitul lor fiecare a ramas cu o impresie minunata despre ceilalti bloggeri (lucru citit in toate blog-urile participantilor). Iar incepand sa conversez cu cate o persoana, dintre acestea, am primit intrebari de gen „Ai si tu blog? „, „Te-ai gandit sa iti faci? „. Si mi-am spus ca da, merita sa incerc. Astfel invat si eu lucruri noi, poate am ocazia sa cunosc cat mai multe persoane si sa urmaresc la randul meu diferite blog-uri.

Nu uit sa multumesc celor ce m-au ajutat asa putin:”> , Andrei si Cristian.