Dupa cum i-am spus Anei o sa vorbesc in aceasta zi si despre Micile bestii. Cine sunt ele? De fapt sunt ei, si sunt scumpii nostri barbati. Probabil va ganditi de ce am ajuns la aceasta metafora:D. Simplu: barbatii sunt niste animale feroce si niste adevarati macho in fata unei femei, pana la proba contrarie. Spun asta desi sunt de partea lor mai mereu (atata timp cat nu este vorba despre al meu, ca acolo este teritoriu privat si doar trebuie sa am dreptate nu?:D).

Baieti nu va suparati, dar adevarul este ca din dulaii din prima impresie, puteti ajunge foarte usor niste catelusi cu stapan(a):D.

Prima impresie? Arhanghelii durerii, Tigri sau Batman.

A doua impresie?  Stan si Bran, Tom si Jerry, Mr Bean.

Dar cea din urma impresie? Oameni perfect normali, Soldateii ce ne mai scot din pepeni, Persoanele care ne ofera iubire.

Sunt si eu putin ironica;)). Dar da, voi barbatii ajungeti intr-un final sa fiti ceea ce noi ne dorim. Si atunci ne place cel mai mult de voi! Iar cand se ajunge in acest punct, noi fetele ne transformam, dupa spusele unui amic, din rautati in niste pisicutze (totusi cu ghiare:”>). Nu afirm, nu infirm aceasta micuta descriere (probabil pentru ca are dreptate pe alocuri :”>).

Asa ca don`sorilor comportativa in fata fetelor exact asa cum a-ti facea-o cu cel mai bun prieten (fara partea cu injuraturile si betia);)).

Si aaaa.Un ultim lucru pentru fete si baieti: „Fetele cuminti mie-mi plac ca-s inebunite dupa baieti rau defapt” :D.