Propun ca acesta sa fie articolul despre care voi vorbi astazi. Pentru ca sunt si eu, la randul meu, adolestenta si la fel ca multi altii trebuie sa invat ceva din asta.

Cica se spune ca adolescenta este ca o a doua nastere. Sincer inca nu stiu cat de adevarat este, insa sigur este perioada in care ajungi sa te cunosti pe tine insuti si sa vezi cate incredere ai sau nu ai in propriile forte, mai bine spus in tine. Transformarile fizice au inceput deja de mult incat ai si uitat cand, dar cele psihice sunt sigur ca te macina uneori si acum. De ce spun asta? Pai pot baga mana in foc ca in orice moment esti gata sa rabufnesti, sa treci destul de usor, poate si inconstient si fara a gasi un raspuns normal, de la fericire la tristete, de la simpatie la antipatie, de la bune la rele. Bine este normal, pacat ca adultii nu ne inteleg (nici nu au cum din moment ce noi nu o facem, nu?).

Si uite asa in acesta perioada hormonii capata viata, si ce mai viata! Uneori mai ca iti vine sa spui „Stop bai prichindeilor. Nu-mi mai dai si mie un ragaz?”. Bine ca mai au si ei pe unde sa iasa si mai striga cate un „Da nu ma mai scoti si tu pe afara, sau trebuie sa strig <<Foc>>?”(ironic!).

Ce vrem noi sa facem ca adolescenti? Cat mai multe prostii, multa distractie si sa fim lasati cat mai de capu` nostru. Vorba aia, altfel nu e pe sistem si „Vai fataa , nu sunt in trend. La naiba!”. Eu sunt deacord cu toate, si beutura si tigarusa, mai un frichi-frichi, ca doar na copilu creste si nu prea poti sa ii mai spui „Stai mamicule cuminte ca cine stie ce gasesti acolo”. Ce o sa gaseasca? Mai mult decat avem toti nu cred (La creer ma refer mai. Numai la prostii va sta gandul!).

Ce nu-mi place sunt acesti emoisti. Adica stilul este unul pe placul meu, dar cat de prost pot sa fii sa stai numai prin colturi si sa plangi tot timpul? „Truu nu am in portofel decat 5 meleoaneeee”- hai sa dau cu plansul; „Astazi mi-a venit sa zambesc.Nu mai sunt eu!”-hai sa mai tai ceva pe la mana, ca ieri nu am facut destule adancituri; „Nu ma iubeste nimeni. Tokio Hotellll”-parca as sari un pic de la balcon. Ba da tare cu vacuta esti sa te autoexilezi. Mai du-te fato pe la biserica, spitalul 9 il gasesti doar cu un search pe google, rozolva-ti chichitza si sazi ca tot omu`.  Distreaza-te si tu ca o data ai varsta aceasta.;)

Un lucru fain la adolescentii astia ce-mi place este ca stiu sa stea pe net. Si stau bine! Mai navigam, mai inotam, mai sapam o informatie, ne pregatim pentru ora de romana comentand… poze pe facebook, citim istoria… postarilor, invatam sa fim jurnalisti… pe twitter, ne expunem parerile pe blogusoare. Si uite asa are cine sa imi citeasca si mie ce mai scriu si eu pe aici.

Deci pufoseniilor, pana la articololul urmator bucurativa bre de adolescenta, ca tare frumoasa mai e!