Sa nu credeti ca rolul acestui blog o sa fie cel de a ii pune pe barbati intr-o postura usor comica. Chiar deloc, insa in aceasta perioada a lunii dragalasii de ei imi provoaca putine dureri de cap (mai mult mi le provoc eu ca ma enervez repede pe ei, dar trebuie sa dau vina pe cineva, nu?) si ute asa mai acidulez si eu situatia.

Dupa cum bine stim si noi, uneori suntem un mic-mititel mister pentru barbati. Si culmea ne place! :”>. Insa de ce sa nu ii ajutam putin si sa le dezvaluim unele lucruri despre noi:D ?

Sa vedem ce am putea spune…

1. Desi noi suntem moderne si independente, tot vrem ca tu sa fii „barbatul”. (Cam adevarat, dar sa nu vi se urce la cap:-„)

2. Am cam vrea sa fi-ti gelosi, asa un pic. :D

3. Fantzii cu barbati celebri? Desigur! Dar asta nu inseamna ca si vrem sa fim cu ei. (Sa nu comentam:-„;)))

4. Ne gandim la sex- cu tine, evident- destul de mult, desi te facem sa astepti. (Uneori poate suntem noi mai entuziasmate ca tine).

5. Noi sa inselam? Pai… Stim sa o facem, de asta nici nu aflati.

6.  Chiar daca va certam, va scoatem ochii cu multe lucruri si  spunem ca niciodata nu faceti destule, chiar apreciem toate chestiutele ce le faceti pentru noi. (A-ti putea sa le faceti mai des, atunci cu siguranta numarul reprosurilor ar fi mai redus;)). Femei ce mai… )

7. Da, vrem sa stim cat mai multe despre fosta/le, dar asta doar pentru a veni cu ceva nou in joc.

8. Vrem ca atunci cand va cautam, sa va si gasim, ca sa stim ca sunteti doar ai nostri.

9.  Avem o antipatie maxima pentru fosta, desi incercam sa nu o vorbim de rau.

10. O strangere in brate uneori spune mai mult decat zeci de cuvinte; facuta atunci cand avem cel mai mult nevoie sau atunci cand ne asteptam cel mai putin.

11. Nu toate vrem sa castigam la loto, dar vrem ca tu sa fii lozul castigator.

Si multe multe altele. Dar mai lasam putin mister, ca dupa nu mai are farmec. Voi ce aveti de adaugat la acesta lista ?:D