Vorba romanului „Una colorata”. Am ales acest subiect datorita faptului ca observ multe persoane care chiar au de toate si totusi se plang. Ba tata daca ai de mancare, nu dormi intr-un „cotetz” sau pe afara, ci ai o casa destul de buna, imbracat esti, cu sanatatea stai bine, ce iti mai trebuie? Aaa ca mai vrei tu sa o duci doar in chefuri si sa nu iti ajuti parintii de loc, ca vrei sa ai casa cu 2 etaje si ca vezi Doamne mama imi da doar 50 de lei cand ies in oras si eu vrei 150 lei, asta este alta chestie. Sau

„-Fata de ce esti suparata?

-Vai fata. Deci nu mai pot.

-Dar ce ai patit?

-Deci nu mai suport. Nu mi-am mai cumparat o rochie de 2 saptamani. Nu stiu ce sa ma fac.”

Tu chiar crezi ca parintii trebuie sa iti faca tie toate mofturile? Sa fim seriosi. Toate au o limita si unii parinti chiar nu isi permit sa ne facem noi de cap. Pana la urma viata este atat de nasoala pe cat vrei tu sa ti-o faci sa para. Si eu poate vreau uneori mai multe decat imi dau ai mei, dar asa ca fac destule sacrificii sa nu imi lipseasca nimic. Ca nu am eu telefon de 15 milioane sau ca stau inca cu ciuculetele asta de calculator de 4 ani (care are momente in care ma oftica mai mult decat diriga-mea si asta e mult;))) asta nu inseamna ca ” Viata e naspa. La naiba.” . Oricum vad ca in secolul in care suntem fudulia e mare. Ne-am invatat uneori cu prea mult. Si e ok atata timp cat stii sa te descurci si iti permiti ceea ce vrei. Dar cat stai pe spatele parintilor ofera-le macar o recompensa pentru toate ce le primesti: invata bine, ajuta-i la treburile casei, fa-i sa fie mandri de tine.

Daca iti vine prin minte vre-o data o astfel de prostie, sa spui „Viata e naspa”, tu cel care ai un trai decent, poate si mai mult de atat, gandeste-te ca afara sunt mii de persoane care nu au ce pune pe masa, care umbla cu aceeasi pereche de pantaloni, persoane care ne cer uneori ajutorul prin diferite cai de comunicare pentru a oferi din putinul nostru ca sa nu mai fie nevoiti sa se mai zbata cu moartea. Persoanele asta nu vor decat un lucru: sa traiasca. Tu traiesti si inca decent, de ce sa nu fie de-ajuns?