Astazi vreau sa vorbesc despre seriale. Acum un an jumatate cineva imi tot spunea de seriale, ca a descarcat nustiu ce serial, ca a aparut un episod nou din serialul cutare. Nu prea ma impresiona, pana cand nu mi-a adus acasa primul sezon din „The vanpire diaries”. Mi-am spus „Hai sa vad ce o mai fi si cu acesta”. Cam putin atrasa din admosfera serialului la cea a companiei lucrurile totusi au parut interesante. Si uite asa in doua zile, de seara pana spre dimineata am urmarit tot sezonul. Daca v-a plac vampirii si singele, dar nu si filmele horror v-a recomand acest serial- acum sunt in vacanta, dar din septembrie gasiti in fiecare vineri aparut cate un nou episod.

In perioada in care ma uitam la televizor am inceput sa vad „Chukc”. Investigatii, politisti sub acoperire si putin dragoste. Nu am urmarit pana la capat serialul, dar imi aduc aminte de cipul lui Chuck:D.

Astfel am inceput sa caut noi seriale. Si uite asa imi ocupam timpul. „Gossip girl”  e deja la sezonul 4 (terminat) si sunt cu el la zi. Viata mondena isi pune amprenta, iar cea sentimentala si cea familiara sufera rasturnari de situatie neinchipuite. Barfa acesta..                        .

Cu „Supernatural” in ultimile zile am avut o problema si nu merge sa il vad online. Dean si Sam sunt pusi fata in fata, in  sezonul 4, cu ingeri, demoni si nu in cele din urma cu declansarea apocalipsei. Intre timp baieteii se bucura de faptul ca pot ajuta oameni si rezolva infinite cazurii cu demoni. Bun serial! (si buni baieti:D) .

„90210” este un serial exclusiv pentru si despre adolescenti. Sa o vezi pe Marioara cu e impreuna cu Gheorghel care el de fapt e fratele lui Ion pe care Marioara il iubeste. Si de fapt Ion a fost impreuna cu Ileana, prietena Marioarei si tot asa o tin tot serialul! Dar fain.

Cel mai comic serial pe care vi-l recomand este „Cougar town”. Mori de ras de prostiile personajelor (mai ales de Laurie- blonda si putin cam usuratica:D) .

„Lipstick jungle”- despre 3 femei importante in societate. Un film despre viata de familie din zilele de astazi in cadrul vietii oarecum mondene.

 

 

 

 

 

„Life unexpected”– o vata orfana de 16 ani( parca) isi gaseste tata doar pentru a putea sa ii de-a o semnatura de care avea nevoie. Acesta o duce la mama care era logodita, personajele comportandu-se foarte copilareste. Mama, kete, oscileaza intre vechea si noua dragoste, fata fiind luata in custotia celor trei.

„Greck”– viata de adolescent se bate cap in cap cu doua grupuri de baieti si unul de fete. Capitanii celor doua grupuri de baieti sunt defapt fostul si actualui iubit al capitanei fetelor. Ciudat, insa foarte amuzant.

Serialul care mi-a placut in mod special, „Secret diary of a call girl”. Este vorba despre o femeie, dama de companie, una foarte buna in meseria sa, si culmea, ii place la nebunie ceea ce face si nu o intereseaza deloc ce spun ceilati, ci doar clientii ce ii are,  de durata, sa se simta cat mai bine. Astfel isi satisface si ea, o data cu acestia, fanteziile. Prietenul ei cel mai bun este de fapt fostul iubit, care la un moment dat se reindragostesc si este pusa intr-o situatie ciudata. Reuseste sa isi faca o carte pe viata si povestile ei putin piperate. (filmul este +18, insa cred ca ar fi trebuit sa ramana la +15).

Mai pot spune: „The secret life of the american teenager”- un serial bun pentru copii mai mici ca sa vada ce se poate intampla daca nu iti stii lectiile in privinta relatiilor sexuale.

Si cam atat. Cred ca am mai vazut 2-3 insa nu imi mai aduc aminte numele serialelor. Ati putea incerca si voi din cele de mai sus.