Am observat la un moment dat ca baietii golanasi vor sa aiba langa ei o fata cuminte. Sa fie mai mult ca o sfanta. De ce? Chiar imi pun aceasta intrebare. Sau daca fata nu este chiar cuminte incearca sa o „educe” si sa faca in asa fel incat sa fie. E ciudat. Serios. Pai daca tu este golanas ce nu iti iei o fata care sa fie si ea mai asemenea tie? Cu ce te incalzeste o fata mica de varsta, ca de obicei si asta este un criteriu, una micutza si neinvatata in mai multe domenii si tu sa porti pe degete. Care e faza? Nu esti destul de stapan pe tine si incerci sa fii pe altcineva? Sau vrei sa o cresti? Mi se pare cam stupida chestia.

Vine barosanu Gica, de vreo 24-25 de ani, cu figuri pe el, cu gasca de fier si lanturi la gat, asa. Vine el frumos la don`soara Andreiutza, fata de vreo 15 anisori, abia intrata in liceu, timida si care invata bine. Si uite asa Gicutza al nostru o face sa se indragosteasca de el, o poarta pe degete, ii interzice aia, aia si ailalta. Nu ca tu stai in casa cat eu sunt cu baietii, nu tu iesit cu fetele dupa ora x, nu tu vorbit cu baieti si tot asa. Ba da ce esti tat`su? Nu face el asa si faci tu? Uite asa ajung fete care nu prea le duc bibilica. Si nu stiu daca chiar este vina lor. Ca pana la urma ele sunt mici, cad usor in plasa si nu mai ai ce face. De asta ar trebui parintii sa poarte dialoguri cu, copii lor, sa ii invete ce si cum. Nu ca „Da cum sa vorbesc asa ceva cu fica-mea? Mama mea niciodata nu a stat de vorba cu mine asa.”. Pai tocmai asta este chestia. La tine a fost acum 25 de ani cand erai de varsta noastra. Acum sunt alte vremuri. Si unii dintre noi stiu mai multe, altii nu prea.

Voi ce aveti de adaugat ca un argument la acest titlu? Chiar sunt curioasa sa mai aflu raspunsuri.