Ieri am patit un lucru ciudat. Ciudat dar placut. De ce spun asta? Am luat autocarul sa plec si eu ca omul in vacanta, ca na tot este vacanta. Si pe la Bacau se urca o fata, iar soferul o pune langa mine (chiar in primul rand de de scaune). Dupa primele 5-10 minute soferul intreaba razand „Voi ati copilarit in acelasi oras, ati fost la armata impreuna? Parca va cunoasteti de o viata.” Sincer parca chiar asa era. Nici macar nu stiam numele celeilalte insa discutia era in toi. Vorbeam intr-una. Despre tot felul de chestii, bac, cum terminase ea bacul, unde anume merge, la ce facultate vrea sa dea. Si la un moment dat opresc discutia si o intreb cum se numeste „Irina”. Si incepusem sa radem ca nu am fost facut pana atunci cunostinta. Si tot asa a decurs tot drumul. Am vazut filmulete, am facut poze, am mancat din aceeasi inghetata si am baut din aceeasi sticla. Adevarul este ca, chiar m-am simtit bine. Poate chiar m-am simtit mai bine cu ea pe care nu o cunosteam deloc, dar parca o stiam de o viata, decat cu persoane pe care le stiu de o viata, dar nu le cunosc deloc.Stiu ciudat! Dar mi-a placut foarte mult. Mi-a placut ca am avut cu cine vorbi. Si poate am povestit mai multe lucruri decat povestesc unei colege sau unei amice, pentru ca chiar mi-a inspirat incredere (nu secrete:D). Am ras toata noaptea si nu am apucat sa inchid ochii decat 1 ora, si aia abia abia. Am ramas cu o impresie buna si cu un numar de telefon. Am tinut neaparat sa postez acum acest articol deoarece chiar mi se pare o experienta noua. Acum cred ca o sa i-au o pauza, mai fac cate ceva si poate ma pun si eu la nani ca deja acus lumea se trezeste si eu o sa fiu lenesa;)).