Ba da ce trece timpul. Daca un an a trecut atat de repede, api doua saptamani? Cand stau si ma gandesc unde eram acum 1 an de zile si unde sunt acum mi se pare ciudat. Total diferit. Nu pot spune ca este chiar extreama, dar pe aproape. Daca anul trecut cineva mi-ar fi spus „Auzi tu, la anul o sa fii asa si asa, o sa faci asta si ailalta, o sa ajungi sa nu mai permiti si asta si asta” sincer spuneam ca este o gluma. Pentru ca pana la urma ne schimbam. Ca este in bine sau in rau, timpul trece si noi la randul nostru trecem prin diferite etape. De ce spun asta? Pentru ca anul trecut la vremea asta cel mai probabil stateam la o cafea si totul era bine. Anul acesta stau si scriu pe un blog, la care nici nu as fi visat (Partea cu visatul da, dar stii cum sunt visele nu? Mai imposibile.).

Dar macar ma bucur ca nu a trecut inca un an degeaba. Am mai crescut si eu (inaltime, oleaca in gandire, greutate mai putin ca e mai bine si altele…:D). Si uite asa crestem si crestem si ne dezvoltam si ajungem poate unde nu credeam ca putem ajunge.

Ce imi place mie cel mai multe este faptul ca in general mai primim cate o lovitura si ne trezim dupa ca spunem „Ce baa? Ma doare-n paispe`. Pot sa merg mai departe si asa. Poate chiar mai bine, cu o lectie invatata.” .

Se intampla lucruri ciudate si neprevazute. Si ce-mi place! Oare la anu` pe vremea asta ce o sa fie?:>. Abea astept sa vad:D.