Am patit o chestie ciudata. Ca orice om, zic eu;)), dormeam, doar asta fac spre dimineata. Bun. Toate bune si frumoase si incep sa visez. Si culme ma aflam in tara. Si cand mi-am dat seama de asta am realizat ca nu se poate sa fie adevarat, eu sunt in Italia si ca scoala nu a inceput deja. Si in vis am spus „Visez”. Si asteptam sa se termine visul. Pur si simplu faceam si duceam la bun sfarsit ciclul visului ca sa ajung la sfarsit, adica sa ma trezesc. Foarte ciudat. Si uite asa am ajuns sa fac si sa spun tot felul de chestii ciudata si sa ma minunez, in  vis,  de cum pot sa visez asemenea chestii si totusi sa fiu cat de cat constienta ca nu este adevarat si sa incerc sa le caut un fir si o continuare oarecum reala. Si inca un lucru: o colega, imi spune si ea la un moment dat, cand lucrurile erau chiar ciudate in vis si o tenta ireala „Stai linistita ca visezi”. Dublu ciudat.

Asadar mintea noatra lucreza si in timpul somnului. Subconstientul este acolo mereu. Dar este normal sa avem control asupra viselor? Sau este un semn de intrebare pus asupra mintii?