Astazi fiind la pescuit, lucru ce m-a plictisit enorm de mult, am decis sa citesc (doar nu m-am pus de „buna voie”, insa ma omora linistea aia!;))). Ce aveam la mine? O revista despre viata, intitulata „Povesti de viata”. Si citesc.. titlurile unor povesti cum ar fi „Am fost sedusa de un excroc”, „M-am indragostit de invatatoare fiului meu”, „In loc de divort, a doua luna de miere”. Toate duc in acelasi loc, inselatul. Stiam asta. Desi am o „parere buna” despre barbati, de mica mi-am pus in gand ca ei inseala. Asa si este; citez „Am vrut sa imi dovedesc ca mai atrag femei”. Tipic. Insa ceea ce mi-a atras atentia a fost cea cu titlul „Inseland-o am descoperit cat de mult o iubesc”. De ce? Pentru ca acolo barbatul insela. De cand? De multi ani. L-a prins femeia? Este o intrebare cu nabadai. Sa spunem ca l-a prins. Insa de multi ani.. Cu mintea. Live l-a prins cand si-a asteptat sotul la teatrul unde trebuia sa se intalneasca cu o noua amanta. Stiti ce a facut femeia? I-a spus in fata pe un ton foarte calm cat de nemercic este, a plecat si atat. Sotul s-a intalnit cu amanta, ea l-a facut cam de cacao si s-a imbatat. Nu avea curaj sa mearga sa de-a ochii cu nevasta. Dupa ce s-a facut manga, s-a dus, a tras de usa si usa inchisa. Iese sotia si ii spune „Nu ma asteptam sa vii acum. Ma gandeam ca mai ramai cu domnisoara”. Au purtat o discutie extrem de calma, in care el si-ar fi dorit sa o auda tipand, strigand, decat sa o vada atat de linistita. Si o intreaba „Atat de putin tii la mine?°. Iar ea ii raspunde ” Nu cred ca te mai intereseaza. Stiu de multi ani ca ma inseli, insa niciodata nu am vrut sa fac ceea ce am facut astazi.”. Si fiind intrebata de ce tocmai acum a facut acest lucru, raspunde: „Am vrut sa ma conving. Am gasit biletul cu teatru si l-am citit. Am crezut ca o sa ma duci pe mine stiind ca imi doresc enorm sa vad piesa respectiva. Dar vazand ca zilele trec si nu mai spui nimic…”. Atunci barbatul isi aduse aminte de scena cu piesa de teatru. S-a simtit proat nu? Cred si eu. Il locul lui as fi intrat in pamant de rusine. Ce m-a frapatcel mai tare: sotia i-a spus atat „Tu este un barbat foarte buna, insa ai o singura problema: femaile.Dar te iubesc prea mult incat sa iti fac scandal. Hai sa mergem la culcare si vom vedea maine altele”.

Sincer fiind o mama, o pot intelege, poate ca si femeie. Pentru multi poate nu a procedat corect, insa eu cred ca este de apreciat mult chestia asta.

Cate femei oare or fi dispuse sa faca la fel, sa procedeze la fel?