Eu cred ca fiecare si-a pus macar o data intrebarea aceasta si s-a gandit sa isi de-a un raspuns. Ati gasit? Probabil o sa spuneti ca da. Pai eu am cercetat putin si am gasit unele lucruri ce le cred Motaneii Impielitzatzi.

Cica barbatii cred ca:

– Femeile isi doresc parteneri comunicativi– Adevarat? DA. Pentru ca s-a demonstrat ca femeile scot pe guritza aia a lor, in fiecare zi, cam dublu daca nu chiar triplul cuvintelor spuse de barbati. Probabil acesta este un motiv pentru care isi doresc un partener care sa fie vorbaret si putem da dreptate barbatilor.

Femeile isi doresc barbati macho-Asa cum femeile gandesc despre barbati ca prefera doar femeile frumoase, la fel si barbatii gandesc ca femeile cauta in special barbati macho. Oricum ambele sunt la fel de false. Adica ei le prefera pe cele frumoase, insa cauta ceva mai mult decat doar prima impresie. Si cu noi se intampla aceeasi poveste.

Femeile iubesc barbatii care vorbesc despre sentimentele lor– Cam asa este. Insa nici o femeie nu isi doreste langa ea un barbat ce sa o faca mai mult decat ele. Intelegeti voi, ne vine foarte greu sa avem langa noi un barbat care sa ne sufoce cu gandurile lui sincere. ;))

Femeile vor sa fie buricul pamantului- Adevarul este ca femeia doreste sa aiba o atentie mai deosebita din partea partenerului (astfel are tendinta sa atraga atentie in alta parte, nu?). Ce este drept femeile vor sa intre cat mai mult in lumea barbatului si ca acesta sa o includa in planurile sale. Foarte ADEVARAT!

Femeile vor sa fie tratate in regim de egalitate– Sincer sincer? Pot sa spun ca este undeva la mijloc. Stiti de ce? Pentru ca isi doresc drepturi, insa nu si responsabilitati.

Anumiti oameni publici, maimutzoi de fel, adica barbati, au fost interogati si au dat cate un raspuns:

– „Cum definesc eu femeia? Pot sa spun simplu- dificila.”

-” Femeia inseamna stabilitate in viata mea. Este o jumatate care ma intregeste si fara ea nu mi-as gasi rostul.”

-„Pot s-o iubesc, s-o ocrotesc, sa rad cu ea, sa imi fac planuri, dar n-o pot defini… Nu pot defini ceva ce nu inteleg!”

-„Sunt prea multe cuvinte pentru a defini femeia in sine si nu ne-ar ajunge spatiul, dar daca n-ar fi femeia, barbatul n-ar avea pentru ce sa lupte, sa sufere, sa planga si sa rada.”

Hamm… Sa fie adevarat?:D