Astazi as vrea sa vorbim despre moldovence. Asa imi veni. Nu neaparat ca sunt una, adica se poate. Nu asta e important;)). Cica moldovencele sunt frumoase. Am auzit asta de multe ori, de la olteni, de la banateni, de la ardeleni nu cred (poate pentru ca am gasit pe google „Care sunt mai frumoasa moldovencele sau ardelencele?”; cica este un razboi intre ele;)) ). Glumesc doar, insa nu am auzit de la neamul ala nimic. Cel putin nu sa imi amintesc. Asa. Si cica pe langa asta sunt bune la gatit si nu prea prostutze (ca sa nu spun de acum si inteligenta ca deja o dam in clisee.). Bun. Deci calitati numai bune pentru a vrea sa te casatoresti cu una nu? Ca doar dragostea trece prin stomac, vitrina e buna de privit si tot asa. Insa avem un defect. Unul mare de tot. Vorbim prea mult!! Pe langa faptul ca vorbim moldoveneste de se intreaba cutarescu „Da ce ai spus, da ce e asta?” si tot asa, vorbim mult (cred ca si fara rost).

Eu sincer ce as rade de tine sa ajungi cum ai spus tu sa ti se aprinda si anume calcaiele dupa o moldoveanca sa gateasca bine, sa fie foarte frumoasa, sa tina la tine mult, da sa vorbeasca de numa. Sa nu ii taca gura ;)).  Sa vad ce o sa faci atunci;)).

Revenid la ce spuneam. Vorbim mult. Na asta este, doar suntem femei. Lasa-le sa vorbeasca. Mult si fara rost ( Deci aici e ironic!!!! ;)) ).

Inca un lucru pentru baieti, barbati si ce mai sunt pe aici: Nu lasati saracele fete sa vorbeasca singure si degeaba, referindu-ma la toate natiile de femei). Ca asa suntem de la mama ei de natura. Faceti-va macar ca le ascultati. Sa vedeti inca, cat de mult ajuta ;)). PE unele doar cu asta le cuceriti (a-ti vrea voi sa fie atat de simplu :-„). Deci moldovencele sunt bune si nebune. ;))