Da ma. Chiar asa este. Ca de obicei merg la bunica-mea sa o ajut la facut de prajituri. Astazi am fost iarasi. Si surpriza! Mi-am uitat cardul acasa, cartela nu mai mergea ca o blocasem si am ramas cam pe zero.

Si uite asa am avut treaba vreo 3 ore singura. Da singura! Dupa cum spuneam, prea mult timp! Ce poti face in acest timp? Sa te gandesti. Mult, mult, prea mult. Daca nu m-am gandit la de toate. De la ce mi se intampla sau nu, chiar si la ce culoare au sosetele mele, chiar si modelul. Doamne! Rad si eu de mine;)).

Deci nu-i bun. M-am gandit la ce fac eu de cand am venit, la cum vreau sa fie nunta mea. Aveam o idee ca as vrea asta, asta (ce minte pot avea unii!) ca asa, si ajung sa spun: Nu ma, cel pe care il iau (de fapt ma ia, daca ma ia, ca-s multa)in padure sau la zoo de ma iau e perfect. Am ajuns sa imi aduc aminte de toate lucrurile de cativa ani si pana acum care imi aduc aminte de cate ceva (prostii!). Sa nu mai spun de clasa a V-a cand cumparam toata clasa pliculetze pentru facut suc cu apa si spuneam ca ne drogam. Si cu pasi mici si minusculi, dar cu gandul cu 123456789 de kilometri coloana de amintiri pe bucata de minut am ajuns la diminutive. Eu nu pot intelege cum am ajuns aici. Cred ca am facut un nou tur al depanari de <ce am in minte>. Si ma gandeam „Cum ar fi sa spui la cineva pufulete, cremisoara, zana?”;)). Cam suna ciudat daca te gandesti. Dar asta depinde cui ii spui sau cine iti spune( ma dar nici chiar asa; cum sa spui cremisoara? Sa ma fereasca Dumnezeu). Si asa am ajuns sa imi aduc aminte niste diminutive folosite de mine (mama ce ciudat ma simt sa spun asta:”>;)) ): Duli, iubi, bebitzu- asta pentru persoane mai apropiate:D (intelegeti voi, daca nu pentru din aia care se numesc si anume boy si friends. Iar in general ma mai prostesc ( nu ca (,) cu cele de mai devreme spuse nu) cu motanel, maimutzoi, guritza. Da e misto. Asa mai rad si eu;)):D.

Chiar ma roade curiozitatea!!!! Voi ce mai folositi?;;)

P. S.

Concluzia este sa nu avem prea mult timp de gandit, ca e mai bine. Auzisem si eu asta acum ceva timp si nu o credeam ( de fapt da, dar faza cu „Hai sa ii dau dreptate” ma cam irita:”>).