E duminica si e aproape seara (putin mai aproape decat aproape). Nu stiu daca o sa ies, ca prietena mea nu prea vrea, si cu alta persoana nu am vorbit. Dar e ok sa spunem. Incerc sa ma mai bucur de ultima zi de vacanta. Nu fac o tregedie din asta, cum am auzit la altii. E logicccc ca nu vreau scoala, pentru ca (,) chiar nu vreau, dar ce sa ii faci? Maine o sa fie prima data cand o sa scriu si eu un articol despre cum este o prima zi de scoala. Citisem la o persoana care in fiecare an scria si erau impresii diferite. O sa fie dragutz sa fac asta (spun eu).
Acum trec pe alta idee: cei care au mai multi bani sunt cei mai zganciti. Fapt dovedit. Si e urat. Pana la urma tot cei saraci se ajuta mai mult intre ei.

Cat de diferit poate fi sa ai doar o relatie si cat de diferit sa tii la o persoana. Nu se compara si nu o sa se compare vreo data!

E naspa ca timpul trece pe langa noi, iar ca noi alergam dupa el.

Mi-am cumparat camasi pentru Noua Uniforma. Ce prost suna. Alta idee stupida (macar daca erau faine, dar asa..).

Cineva poate pleca din viata ta la fel de simplu cum a intrat. Sau viceversa.

O melodie ce o ascult si e misto:

Si tot asa..

Mai dati si voi o idee de un film fain, o melodie, un serial:D.

Sa aveti o seara frumoasa.