Da a inceput si s-a si terminat prima zi. Dupa cum ma asteptam am intarziat, careul deja incepuse, dar am prins exact la fix pentru a asculta toate acele discursuri! Exact ca in fiecare an, aproximativ aceleasi persoana care stau si vorbesc si ne ureaza de toate. Bun. Am mai chicotit, am mai tipat un pic, ca doar nu aveam sa dormim nu? M-am speriat cand a inceput sa cante „Desteaspa-te romane”. Chiar m-a desteptat un pic;)). Dupa tot tacmul de discursuri, s-a spart „gasca” si fiecare in clasa lui. [Nu pot sa o uit pe Ilenuta, cred ca asa se numea fata, care a cazut;))].

Ma cu colegii a fost cam ciudat. Pai m-am vazut cu (,) cativa chiar la inceput. M-am bucurat foarte mult ca mi-am vazut colega de banca. Nu o vazusem vara aceasta si a fost placut. Dirigu ne astepta, am ras si vorbit mult dupa cum ne este firea. Iar auzim ca nu se spun prea multe lucruri bune de noi, dar ne-am obisnuit. Dupa cum a inceput scoala, a inceput si telefonul meu sa sune (ca na, doar fara nu se poate;)) ). Cea mai tare faza, ne-a facut dirigu catalog provizoriu roz. Da ma rozzz! Cica „M-am gandit sa fac roz ca tot sunteti mai multe fete. Doar nu aveam sa pun albastru” ;)). Deja noi vorbeam despre cand o sa ne de-a vacanta la Craciun, o saptamana de excursii si iesiri nu mai stiu cand la anu, vacanta de Paste si deja cand se termina scoala. Dar eu „Si la anul cand incepem scoala?”.

Nu prea a fost cine stie ce. Cel putin cu (,) colegii nu. Mi-ar fi placut sa fim putin mai altfel.

Ceea ce ma bucura cel ami mult este faptul ca in fiecare an inainte de a incepe scoala, cu o seara inainte, ma intalnesc cu Ica. Si dimineata la fel. Un lucru constant, dar care imi place mult.

Hamm.. Deja a XI-a. Chiar crestem:D.

P.S. Ai crescut si te-ai schimbat. Un nou an o noua etapa.

Ce as putea sa spun? Sper sa aveti un an bun, poate mai bun decat precedentele si note mari.:>