Ce spuneai astazi? Uite ca o sa ma tin si eu de ce ai spus. O sa scriu un articol despre tine.

Esti cel pe care l-am cunoscut acum o luna si un pic prin intermediul facebook-ului. Iar pentru prima data am intrat in vorba chiar de ziua ta, prima conversatie avand loc de 31 de zile, insemnand maine o luna:D. (Atat de putin a trecut? Pff ;)) ).

Prima impresie? „Rocker< dupa poza>. Si: invarte fetele pe degete”. Nici eu nu stiu de ce, dar asta este adevarul;)).

Ti-am spus ce imi place cel mai mult la tine, nu? Da, zambetul:”>. Nu am mai zambit nici eu atat de mult, de multa vreme;)). Stiu ca esti obosit, dar oare o sa mai intri in aceasta seara?:D.

Imi place ca te intimidezi si inrosesti la unele lucruri. Este dragutz:D. Chiar si placut, pentru ca ma faci si pe mine uneori sa rosesc:”>.

Si uite asa am ajuns eu cu doua telefoane. Da, ai avut dreptate (desi nu imi place sa spun asta;)) ). Dar lasa ca mai discutam noi:-w:-„.

Ca sa nu spun doar lucruri bune, offf fetele astea. Tare te mai chinuiesc, nu? ;)). Iar painea este buna numai in cantitati mici, nu seara sau noaptea; coca-cola si pepsi interzis majorilor ca tine!

[P. S. Stiu ca am spus ca scriu un articol despre tine astazi. Nu am uitat- Dar nu o sa afli acum. Lasa-ma intai sa il termin si o sa il vezi gata dupa:D. Si multumesc ca mi-ai amintit, stiu ca am promis.]

Multumesc si pentru ca nu ai pus poza cu banii (Cea care imi placea mie mult!) si nu sunt o rea:P. Totusi as vrea sa faci mai multe poze. Cand zambesti:D.

„-Dar ce treaba am astazi?
-Nu stiu. tu doar m-ai pus sa te trezesc.” Doar ca sa te sun dimineata, nu? Ce namete esti;)).

Si vezi ca nu uit ceea ce promiti tu:D.- „In one day”. Cand?:D. Poate curand.;;)