Am crezut ca vad asta doar pentru ca sunt o fata de 16 ani si e normal ca mintea mea sa o ia razna. Si ce realizez? Ca de fapt si a voastra o ia. Ha!

Ma gandeam „Ba, da ce dulutza am fost. In loc sa tac si eu din gura, sa las lucrurile cum zice celalalt, sa cred ca uneori chiar este mai dificil sa nu poti contacta o persoana.” . Si acum imi spun „Ce bine ca nu am facut asta!”. Pentru ca mai sunt persoane care gandesc ca mine, Slava Domnului am realizat si eu asta (am scapat de ideea ca sunt o ciudata, macar bine ca mai sunt si altii). Si pentru ca daca vrei chiar poti (bla bla bla, nu e cliseu, e doar simplu si atat: vrei poti, nu vrei ciulaaaa.).

Si uite asa descoperii, din pacate pentru celalat, din fericire pentru mine, cu zambetul pe buze, ca simtim aceleasi lucruri, aceleasi revelatii, aceleasi chestioare torturante (ce ciudat suna 8-}). Sa auzi o alta persoana ca spune exact acelasi lucru pe care tu l-ai simtit si sa spui „Da da da! Chiar asa. Exact la fel si eu. Si nu poti, dar daca poti de ce sa o faci? Nu ca o sa intelegi, ba nu, asta am vrea sa intelegem, dar stiu ca nu o sa o facem” si tot asa pana la capatul infinitului.

Deci mai am si „companii” in nebunia mea. Ciudatuleeee! ;)))