Hamm. O intalnire, insa de aceasta data online. Si o sa fie prima. O sa decurga exact ca o intalnire intre doua persoane, pentru prima data, cu discutii jucause in care sa ne cunoastem mai bine (cred ca faza cu cunoscutul e un pic de umplutura, dar merge:D).

Cum imi veni ideea? Pur si simplu stateam la calculator si ma gandeam ca as vrea sa ma intalnesc cu „Agentul 005”, doar ca este putin mai complicat in zilele acestea. Asa ca imi luai in mana telefon si incep a tasta:

Eu: „In seara aceasta accepti o intalnire online? Ce ciudat suna;)).”

Agent 005: „Nu stiu ce sa zic. Da-mi detaliile si termenii contractuali:>.”

Eu: „Te lasi greu. Bine de stiut. Pai intalnirea va fi una ca la carte, in plan vizual si auditiv, iar punctul de petrecere al acestuia se va desfasura in cadrul uneia dintre cele mai utilizate cai de comunicare: skype.
Regulile din mandatul de desfasurare al intalnirii vor fi:
– cu desavarsire participarea celor doi inculpati
– web-ul activat si folosit
– castile puse pe obiectiv
– si cel mai important condiment: smile.
Deci domnul Agent 005 imi faceti onoare acceptarii acestei indrazneli ce am indraznit a-ti cere?:-” ”

Agent 005: „Deci ..jur ca esti tare:)). Accept!”

Eu: „Iupiii, ai acceptat!”

A fost o discutie foarte amuzanta;)). Da, ne jucam si noi putin:”>. Ca prea multa seriozitate strica. Si uite asa asteptam intalnirea. Asteptam ora, nocturna, ca sa fie dupa spusele Agentului „clasic”.
Psssss, Agentule. Stiu ca o sa citesti asta si am uitat sa spun ceva: Nu ai voie sa comanzi decat sucuri care nu contin lichid negru (intelegi tu;)) ).
Ahh.. De ce nu mi-a venit ideea asta acum ceva timp? O puneam in aplicare atunci;)).

P. S.: Cine intarzie suporta consecintele. Na!:P