S-a sfarsit si week-end-ul. Prea repede. Dar a fost placut. Vineri si sambata, adica chiar aseara, am fost la zilele Dorohoiului. Nu prea stiu ce au spus ceilalti de asta, insa mie chiar mi-a placut si m-am simtit bine. Chiar auzisem persoane „Vai dar cum sa stau in multimea aia? Sa ii vad pe aia cantand?” Da ma. Chiar da! Daca chiar asa s-a ajuns, sa ii fie omului de acuma rusina sa stea sa asculte un artist ca ti se „ridica” tie, pai mai du-te .. departe.
Eu m-am zbantuit, am dansat, am cantat, am facut poze si am luat autografe (pe mana ca nu aveam foaie ;)) ). Vad chiar, la un moment dat, o femeie ce se baga pe la gard si intra inauntru si ma bag si eu (cat am ras de asta;)) ). Apoi prietenii mei o vad pe Anca (o fata din Dorohoi ce avea aparat) pe care nu o cunosteam, dar care ne-a facut poze, urmand apoi sa ne contactam. E foarte simpatica don`soara si are o minunatie de fetitza.
Am ramas „peste program” si am dansat, am tipat (de ma durea gatul), dar a fost interesant. Domnul „Mister”, care inca esti un mister (si poate este mai bine sa ramai asa, decat sa am surprize:D), a avut buna intentie si m-a ajutat cu niste lucruri foarte placute. Tin sa ii multumesc pentru ca m-a facut sa zambesc, si chiar am fost incantata:D. Si mi-am amintit ca poza cu tine este pe undeva, dar nu stiu pe unde. Trebuie sa facem rost de ea:-„:D.
M-am bucurat, pot spune, chiar de cele mai mici chestioare. Cred ca a ajutat articolul despre timp :>.

Astazi am fost la o aniversare (oarecum infiltrata;)) ) si sincer nu credeam ca o sa imi placa atat de mult. Uite ca inca o data mi se confirma ca surprizele vin de unde te astepti cel mai putin. A meritat frigul ce l-am indurat;)).

Iar ca la incheiere, pot spune ca din nou am tras concluzii pripite si am judecat prost persoanele din jurul meu. Imi cer scuze pentru ca.. Nu prea pot exprima, dar stiu doar ca imi pare rau ca nu stiu uneori sa las gargaunii deoparte.:-j

E ciudat rau articolul, stiu. In continuare va doresc o saptamana placuta.;;)