Nu ma refer la un Jose Armando sau Fernando de pe AcasaTV (Miguel 8->;)) ),ci aduc in discutie importanta propriilor actiuni. Viata este exact ca o telenovela: cand credeai ca totul a devenit bine si frumos si ca „Au trait fericiti pana la adanci batraneti”, apare un mic, mare, mijlociu eveniment, extrem de asteptat, care te face sa te intrebi „Da ce-am mai facuttttt?”.
Hamm.. actor principal- suntem de fapt cu totii. Fiecare devine principalul, cu o actiune (aschiar mai multe) desfasurat in jurul sau. Ne raportam la a fi centrul propriului univers. Ca doar sunt sigura ca fiecare dintre noi a spus macar o data „Toate mi se intampla numai mie!” sau „De ce tocmai eu?”. Pentru ca ciclul vietii nu se rezuma doar la a ne naste, a trai fericiti (si bogati si Brad Pitt sau scumpa lui bijuterie Angelina Jolie) si a muri (ingropati cu fast si muzica, asta pe la 120 de ani).
Cel mai mistooo este ca suntem putem fi un actor cu roluri fara numar: pozitiv astazi, negativ maine, comic la noapte, mascarici peste 2 zile, nebun de cateva ori pe luna, destept intr-o zi cu noroc, trist cand suferim, fericit cand iubim, secundar in telenovela altuia si episodic pentru toti ceilalti. Iar rolul cel mai des pe care il jucam este cel de agent CIA, mai pe romaneste „double face” sau „mai multe de face”. Nu exista un premiu Oscar pentru asa ceva? Ne-am putea inscrie cu totii de la cei  mai destepti pana la cei mai putin inteligenti cu sanse absolut egale de castig. Concurenta ar fi mare mare.
Suntem diferiti. Asta ne si atrage, tu pe mine, eu pe tine. Si oricat de deacord am fi unul cu celalalt in multe privinte va exista cel putin un lucru care nu ne duce la aceeasi ideea. Ar si fi ciudat sa mai vad 100 de eu intr-o discutie, concurand cu aceleasi idei si expresii, si mai ales cu aceleasi alegeri. Cum ar fi ca tuturor sa ne placa de acelasi tip de persoana? Sa ne curga saliva, dupa acelasi baiat, la toate fetele, aceeasi fata la toti baietii? Vaileu naspa! Mai bine nu. Asa ca ajunge concurenta actuala:D.
Deci rolul meu poate fi la fel ca rolul tau, insa scenariu va fi mereu altul, pe aceleai linii, punctul de diferentiere fiind milimetrul de la cubele 2 si 6 si secunda din nivelul n.
Acestea fiind spune ma retrag sa imi continui rolul ca sa nu se supere regizorul;)). O ploaie de stele placuta.