Am decis, la ideea Andreei, sa iau in discutie acest subiect. Ideea mi-a fost data luni si astazi deja este joi. Acesta a fost timpul meu de gandire. Si raspunsul la care am ajuns? Nici unul. Nu am un raspuns nici macar acum. Toate mijloacele de informare nu ma ajuta, nici internetul, nici cartile, nici macar realitatea. Tot ce imi vine in minte este Cartareascu. Si ar fi o prostie sa fac ceva urmand traseul sau. As vrea idei noi, sa fie ceva amuzant, insa nu am nici cea mai mica iluminare de unde sa incep. Ma gandeam sa vorbesc genaral, dar ar iesi un dezastru, sau sa iau „interviuri” de la masculi.
Si totusi trebuie sa exista o explicare pe undeva de ce nu pot vorbi despre acest lucru. Poate din cauza faptului ca am ajuns si eu sa ma intreb un lucru asemanator cu ceva timp in urma? Sau pentru ca sunt una dintre persoanele care ar trebui sa fie iubite de catre ei si asta ma bulverseaza?
Poate baietii au raspunsuri:D. Poate aflu si eu cum sta treaba si de ce si pentru ce ne iubesc monstruletii.;;)