In primul rand, as vrea sa sa iti spun ca din moment ce am ajuns aici, dupa o lunga perioada de incercari, nu inseamna decat ca te iubesc. Da, pe tine. Nu banii tai. Nu pentru ca as fi gravita sau pentru ca mi se duce tineretea. Nici macar pentru faptul ca ma apuca disperarea si ca in scurt timp nu ma mai ia nici dracu` nimeni. Nu nu. Doar te iubesc… pentru ca pana mai devreme nu ai stiut ca exist.

Daca iti doresti sa iti imparti viata cu mine(Parca spuneam fara bani, nu?), lucru care m-ar flata, as inclina sa cred ca esti un pic nebun. Nici nu stiu daca esti demn de laudat sau sa te compatimesc, pentru ca in curand vei afla… ca… viata alaturi de mine nu va fi usoara. Dar nu am spus ca nu va fi frumoasa:D.

Cred de cuviinta ca ar trebui sa stii intai niste lucruri despre mine… Primul ar fi ca.. nu stiu sa gatesc. Mi-as face un avant.. si ti-as promite ca o sa incerc sa te surprind cu mai mult decat cartofi prajiti sau omleta, dar nu as vrea sa dau foc la casa (vila:>8->). Cel mai ideal ar fi sa mancam la restaurant:D, insa daca o sa fim saraci, `oi incerca sa o fac si pe asta. Si.. nu sunt o persoana prea harnica. S-ar putea sa mai scap cate o lingura in ghiuveta, peste noapte, nespalata (sau chiar si niste farfurii, castronele, cratite..), dar casa noastra va fi tot timpul curata. Mai ales ca o sa fii un sot exemplar si o sa ma ajuti, nu? Cat despre pat, o sa fie strans in fiecare dimineata, de amandoi ( ca doar peste noapte nu imi fac singura „treaba”).

Ar mai trebui sa stii ca.. nu voi fi o nevasta isterica.. prea des. Te voi lasa sa iesi cu baietii la bere si nu te voi astepta in prag de usa sa iti masor alcolemia sau sa inspectez gulerul de la camasa. Nu nu nu. In schimb am pretentia sa ai si tu incredere in mine cand iesim separat.:-”
Daca ma superi, si stiu ca o vei face, ai doar doua variante: ori stai cu mine si promiti sa ma impaci, ori pleci, trandind usa. Dar sa nu te prind ca te intorci fara ochi de catelus si buchetul de flori in mana. Sa tipi la mine ca un disprat.. in nici un caz. Eu nu promit acest lucru.

Stii… de acum totul sa imparte la doi. Iar daca o sa ai orice problema sa imi spui. Promit ca o sa te sustim si vom incerca sa o rezolvam. Iar daca gresesti, o sa te cert. Dar in final tot iti voi fi alaturi.
Cat despre cumparatul hainelor si mai ales al papucilor sper sa nu te astepti la o reducere a lor. Vezi tu.. casatoria cere si cheluieli „in folosul comunitatii”.

Un lucru despre care am uitat sa mentionez.. copii. Nu stiu cati o sa vrei tu sa ai, dar incercare de a ma convinge la, mai mult de unul, o sa fie extrem de greu de realizat. Mentionez ca o sa trebuiasca sa ma iubesti si cand o sa ajung sa arat ca o vacuta, iar eu la randul meu promit ca o sa am cel mai destep si frumos copil din lume. Evident ca o sa trebuiasca sa platesti abonamenutl la sala, dupa ce se va termina toata chestia aceasta cu maternitatea. In zilele in care o sa vreau sa ies cu fetele sunt sigura ca o sa am ajutorul tau la capitolul „Un tata model”.

Atunci cand o sa simt ca lumea mea se va prabusi, si stiu ca asta se va intampla de multe ori, sper ca vei fi langa mine sa ma linistesti si sa ai grija de mine.
Mă aştept să-mi umpli viaţa de surprize plăcute, pentru că, indiferent de vârsta pe care aş avea-o, sufletul meu va rămâne întotdeauna unul de copil.

Iar daca o sa simt ca nu o sa pot sa te fac fericit, voi pleca… Dar nu inainte de a incerca absolut totul.

Eu ştiu că tu mă iubeşti, da’ totuşi… nu mă lăsa să uit asta vreodată.:”>