Sunt persoane care m-au facut sa ma simt vie, desi nu au facut parte real din lumea mea.
Sunt persoane care m-au ajutat pentru simplul fapt ca au existat.
Sunt persoane care m-au inveselit doar printr-un mesaj si care m-au facut sa zambesc printr-un zambet.
Exista persoane care ma fac sa simt ca si eu valorez ceva in aceasta lume si ca simplul fapt ca au trecut prin viata mea, pentru o zi sau doua, pentru cateva luni sau doar pentru cateva ore, m-a ajutat sa imi dau seama de cate un lucru, atat despre mine cat si despre altii.
O strangere de mana, un sarut; o vorba dulce, o privire; un zambet, o imbratisare… toate aceste se numesc persoane care exista pentru existenta ta. Sunt persoane care te fac sa traiesti si sunt persoane care te ajuta fara ca macar sa realizeze sau sa realizezi.
Sunt persoane care poate nu vor sti niciodata ca m-au ajutat doar pentru simplul fapt ca m-au atins atunci cand desi fata imi zambea, eu poate nu ma simteam bine. Care poate mi-au reprosat atunci am gresit si nu am vrut sa vad ca de fapt ma ajutau. Care au fost prezenti exact cand aveam cel mai putin nevoie sau poate cand imi doream cel mai mult.
Persoanele acestea fac parte din viata mea pentru ca, constient sau nu, ma influienteaza si ma ajuta, chiar daca imi dau seama tarziu de acest lucru.