Si uite ca din nou este sambata, ceea ce inseamna ca inca o saptamana de scoala s-a terminat. Am incheiat-o cu distractie, alaturi de boboceii acestei toamne:D. Nu as sti sa va spun cum a decurs balul deoarece a fi prezenta fizic nu inseamna si chiar a fii atent. Si nu a fost din cauza mea; harababura de pe acolo si faptul ca nu vedem mai nimic m-a determinat sa iau un loc si sa ascult doar ceea ce se spunea (nici asta nu prea) si sa aud, in cele din urma, castigatorii.
Felicitari Miss si Mister Boboc, premiu castigat de Raluca Arosoaie si Alex Raus. De asemeni felicitari si pentru premiul I, obtinut de Robert Hrimiuc si Alexandra Zvoristeanu. Din surse sigure am aflat ca au castigat premii dragutze:D.
Dupa ce s-a terminat si balul (bine ca s-a terminat) a inceput si distractia ce a tinut pana la ore mici in diferite companii.

Nu a fost ca anul trecut, si nu ma refer la bal pentru ca l-am ratat. Poate pentru ca anul acesta am ales sa las lucrurile sa vina de la sine. Nu am mai avut un sarut pe mana, un gand ca o sa fie din nou la fel si o strangere in brate. Insa asa, poate, nu o sa mai fac acelasi greseli. Si poate doar asa o sa privesc doar in fata, fara sa mai intorc capul la ce a fost sau ce nu a fost si sa ma gandesc la ce o sa fie. Si asta poate nu intr-o seara ca cea ce a trecut, poate intr-o seara mai buna.

Pentru moment o sa raman la Millow- You don`t know. O sambata frumoasa.