Zilele trecute am vrut sa scriu despre prima intalnire, cum este in general o prima intalnire. Nu am mai avut cand (mai bine spus chef) si bine ca nu am facut-o, pentru ca am avut timp sa imi dau seama de unele lucruri:D

Ce as fi scris acum cateva zile?
Pai ceva de genul:

1. Prezanta punctuala (eu de multe ori uneori intarzii:”>). Cica ar fi bine ca la prima intalnire sa impresionezi prin acest lucru. De fapt este foarte adevarat. Daca te asteapta de la prima intalnire, pe la a treia ce face? El/ ea te asteapta si tu nu mai vii;)).
2. Imbracamintea. Pai ar fi comica ca partenerul sa vina imbracat in costum la o cafea, sau in trening la discoteca. Punct accentuat si pentru fete (fara ochi ca pamantu`, vopseli de toate culorile si tocuri de 14 la doar o plimbare).
3. Cel si cel mai important punct, nu folositi expresii de genul „papusico” „inimioara” „iubire”! E stupid. Eu cred ca daca as pati sa mi se spuna asa ceva o las balta cu siguranta. (Bine, bombonico! IAXXXX).
4. Fii hotarat. Din moment ce ai fost cel ce a pus cartile pe fata si ai luat initiativa de a o/ il chema la o intalnire, hotaraste tu unde mergeti, ca o sa faceti, intereseaza-te. Sau cand mai intalniti faze de genul „Tu hotarasti” pai chiar tu hotarasti.
5. Fara intalnire cu prietenii/ prietenele. Adica ar fi de preferat ca prima intalnire sa fie una, nu neaparat personala, dar una in care cei doi indivizi implicati in celebrul masacru sa poata sa discute linistit (sau mai putin) si sa se cunoasca. Asta daca nu cumva se cunosteau de x ani si abea acum se gandira si ei la o intalnire formala, desi eu cred ca ar trebui tot in doi.
6. Locuri intime din prima? Ar fi de evitat. Acum depinde de circumstante si de idei. (Cui nu i-ar placea o plimbare nocturna, cu persoana de care ii place, daca ai norocul sa dai peste o asemenea persoana, fara prea multi spectatori?)
7. Intrebari. Se spune ca sunt importante (chiar sunt:D). Doar asta intretine admosfera si suspansul obtinerii unui raspuns poate asteptat.
8. O chestie care tot am auzit-o de hahauuu. Nu discutii despre fostele/ fostii. Nu stiu cat de deacord sunteti cu asta. Sunt si pentru, asta in cazul in care subiectul nu este de baza, ca doar stii, esti cu mine la o intalnire nu?
9. Si cred ca o sa inchei si eu, cu parerile si concluziile la sfarsitul intalnirii. Sunt importante. Astfel ai sansa sa afli ce a fost foarte bine si ce nu.:D

Cam asta as fi spus. Acum nu pot spune ca sunt de aceeasi parere, insa cred ca cel mai important lucru este sa ai langa tine o companie placuta si totul va decurge de la sine fara atatea „reguli”. O seara se poate incheia cu niste impresii foarte simpatice daca partenerul stie cum sa se comporte si sa vorbeasca.