Sarutul este semnul unei relatii intime. Sarutul este o modalitate de a comunica in relatia intima. Este comunicare nonverbala. Sarutul este un mod prin care iti exprimi sentimentele. Fiecare persoana are un mod personal de a saruta. Este adevarat ca la prima vedere toata lumea „face” la fel: gura pe gura si … restul. Dar este numai la prima vedere. Fiindca, de fapt, fiecare are un mod personal de a saruta, un mod personal de a se exprima, un mod personal de a arata ceea ce simte, ceea ce doreste. Este un mic univers pe care il exprimi printr-un simplu sarut. Si da, nu tot timpul iti exprimi aceleasi sentimente. Totul difera de la persoana la persoana, de la sarut la sarut.
Probabil o sa va ganditi unii dintre voi: „Ce mai inseamna inca un sarut?”. In multe din cazuri asa este, insa conteaza atunci cand o faci cu o persoana la care chiar tii.
Primul sarut? Pot fi multe de spus despre acesta. Varsta la care a avut loc, cadrul, felul sarutului, persoana de langa tine. Nu pentru toti primul este o amintire placut, asa cum nu pentru multi este una dintre cele mai frumoase amintiri.
Eu am avut parte de primul sarut undeva pe la 11- 12 ani. Atunci am fost: Waw! De ce? De surprindere. Nu pentru ca mi s-a parut mie superb momentul (sa nu mai spunem de persoana), ci pentru ca era ceva nou si ciudat. Poate ciudat de interesant. In timp am mai crescut, adevarul, si pot spune ca am simtit pentru prima data ca un sarut chiar se simte si ca poti sa traiesti prin el. Am trecut de la sarutul „agitat” (parca eram nesatula sincer;))) ), la cel slow. Pentru mine cam atunci a fost primul sarut. La 15 ani.
Noapte, in mijlocul drumului, doar noi doi… .
La voi cand si cum a fost primul sarut? Ce amintiri aveti despre el?
Sau poate de fiecare daca este un prim sarut… .