Sambata.
„Refacerea” dupa o petrecere, adica bal. Balul Spiritelor:>.

Uite ca de aceasta data am prins si eu sa vad o parte din el, nu doar sa particip la distractia de dupa.
Si avem si o pereche castigatoare!Bogdan Tanase si Gabriela Tomososchi. Piratii nostri:>. Felicitari! Chiar meritati (nu spun asta doar pentru ca ma inteleg bine cu ei:D).
A fost interesant si distractiv seara trecuta. Am dansat, am facut poze, pe care nu le am inca, dar cand le voi primi voi actualia si voi pune o poza cu domni castigatori.
Sa nu uitam si de surpriza, Cosmin Agache. Felicitari pentru talent si multumim pentru participare.

Asa. Deseara va fi din nou petrecere: „Subway in anii 2000”. Muzica veche. Abia astept!
Dar sa vad daca merg;)). Ca mi-am impus o conditie: Daca reusesc sa invat cel putin doua lectii la biologie merg, daca nu stai copchila acasa si freaca menta stai degeaba.
Cred ca ar trebui sa ma pun pe treaba ca sa nu raman singura cuc diseara:D.
O zi cat mai placuta.

P.S. Incep deja petrecerea!;))