Unele lucruri raman anonime, la fel ca si unele persoane. Asta pentru ca ori circumstantele sunt de asa natura, ori pentru ca poate uneori nu indraznesti. Dar sa trecem la articolul propriu-zis.

Am in gand un articol de multa vreme, dar de fiecare data ma gandeam cum sa il incep sau cum sa il continui, mai bine zis. Astazi am invins si m-am gandit de doua ori la acest lucru, deci: trbuieste scris!:>

Fara nume, eticheta sau Bloc- scara- apartament ( ar fi si comic, dar incerc si eu;)):D ). O sa fie doar simplu: Don`soara Xena.
O sa incep poate cu un lucru neastept: nu te-am placut! Serios;)). Don`soara Xena stiu ca nici acum nu te cunosc (desi mi-ar face mare placere sa o fac, cel putin mai mult decat culoare parului, „Hainele astea sunt ale tale” sau „Uite-i pe mama si tata!”), dar cand te stiam doar din vedere, acum vre-o patru- cinci ani, ziceam: „Uite-o. Cate fitze pe ea.” :”>;)). Urat, stiu. Asa facem cu totii pana sa interactionam cu mai mult decat prima impresie.
Insa uite ca fetitzele mai cresc si ca viata ne da o lectie „de viata”. Asa ajungem din copilasii Barbi, in tineri. In adolescenti, care poate au facut contact cu adevarata fata a vietii mai devreme.
Dar hei, Xena a devenit o noua Xena:>. Acum prioritatile sunt mai mari si esti mai amuzanta;)). Elegnta a devenit atitudine, iar stilul are ca o componenta fundamentala perseverenta. Pentru cea din urma aptitudine te apreciez mult. Stii sa iti impui punctul de vedere cu argumente puternice si sa fii sincera si directa impartasind unele experiente personale. Insa cine sta la desene pe vplay?:>. Sau cine rade si noaptea prin somn?;))

Ai facut cunostinta cu Domnul Iepurila? Rosu-crem, urechi mari? Imposibil. E sus pe dulap, iti face cu mana si ma roaga sa iti spun „Helouuuu Xena„. Arata la fel de bine, chipes, bine format si informat;)). Ii este dor de tine, dar eu aud numai ce vreau si ce-mi convine;)). Multumesc ca ai fost atunci prezenta sa ma incurajezi si ca m-ai convins. Sa nu uit, si acum mai ascult Bonnie Tyler:>.

Uii. Sa intram si in parte de boy frind. Nu o sa spun decat ceea ce am mai spus: ca imi place mult de voi si ca mi se pare ca va completati (acum nu stiu cata dreptate am). Simpaticilor:>.Raman la Don`soara Xena sau Miss Locotenent?;)). Bine bine… Xena.

Te citez „Fiecare persoana este speciala in felul ei”. De aceea continua sa fii tu si sa pui pasiune acolo unde atingi.