„Neaseara” aveam de gand sa stau acasa. Printr-o colaborare de-a mea cu un „major” am hotarat totusi sa ies la o cafea. Masa plina.
Luam cate ceva de baut si ce ne gandim? Haide sa jucam ceva. Dar ce? Aflu sa o sa jucam Bonți si intreb „Cum se joaca?”. Explica ei pe acolo: Luam numarul 7 si fiecare din noi spune un numar incepand cu unu. Cand se ajung la multipli de 7 sau un numar ce contine 7 spui Bolți si se schimba sensul. Daca gresesti, pac o gura de bere.
O ora si ceva am tinut-o asa: eu, Bogdan, Edi, Sergiu, Alexandra, Doru, Andrei.
Nu mai bausem de mult bere, uite ca am fost oarecum obligata sa o fac.
Era prea tare cum se incurca cate unul;)).
Apoi schimbam numarul, schimbam si denumirea: Cactus, jder.
Am spart gasca, iar patru am tiulit-o acasa la unul dintre noi sa jucam „Nu te supara frate” si inca un set de „Frisca”.
Deci chiar nu te supara frate ca ai pierdut:D.
A fost o seara placuta, cu mult haz si rasete.
Daca viitoare invatam poker?:>

P.S.
Mi-a atras atentia unul din baieti ca am uitat sa mentionezi faptul ca sunt printre „pierdute” la Bolți.;))
Lasa ca vedem noi data viitoare!:P