Sa vezi ce smecheras e si Mosul acesta. Se tine de poante.
Ii spun astazi lui taica-miu, NU Mosului, sa imi cumpere o cartela. Bun. Si uita. Ciudat pentru el, dar nu am spus nimic.
Placa la magazin, acum ceva timp, dupa cartela.
Eu imi continui treaba fara nici o grija, facebook, blog, mai o gura de ceva dulce.
Si se aude usa mea, pe care de obicei nu intra decat cei care vin pe la mine. Aud zgomot, fosnait, dar vad ca nu vine nimeni nici nu bag in seama.
Apare seful casei dsupa ceva timp, voios de la magazin.
Trec pe langa el si spune „Haide sa iti dau ceva de Mos Nicolae”. Waw cartela! Chiar duceam lipsa, numai dupa cateva ore fara nimic pe telefon si ma simtem rupta de lume;)).
Si Domnu imi spune „Ghetele ti le-ai controlat? Nu o venit cumva Mosul?”.
Mi-a aparut un zambet nastrusnic pe fata si mergand la raftul cu ghete spun: „Sa fi venit de pe acum?”.
Surpriza!
Mosu` cocosu` venii. Si se tine pe pozitii.
Chestii pentru fete: fond de ten, trusa pentru unghii. Frumos!:D
Il pup pe Mos pe taica- miu si ii spun ca maica-mii ii multumesc mai acus.
Aflu ca exista doar un Mos care imparte cadouri in aceasta seara, deci nu sunt singura surprinsa cu lucruri pentru dame.
Ce frumos este sa te simti micut!
Multumesc Mosu` smecher!:*