Destept omu.
Se mai intampla, ca la orice casa, sa inseli, ca na.. o data si o data tot o faci. Dar vorba aia: cam prost e sa fie furat si furaciosul.
Nu pot sa va spun concret care si cum a fost treaba, pentru ca nu am vazut toata povestea. Dar trecand mai devreme prin camera alor mei aud la televizor: „Prins de amanta cu ibovnica”.
Mi-a atras atentia, iar stand in bucatarie am continuat sa aud ceea ce se spunea.

Barbatul X (nu stiu cine era) a fost urmarit de amanta deoarece aceeasta avea suspiciuni. Si uite intuitia feminina chiar exista;)). Barbatul este prins in camera hotelului in plina actiune. Amanta ca amanta, ca pana la urma a primit ceea ce merita (doar si ea face acelasi lucru ca fata cu care e prinsa in flagrand al cu par din cocina, parca porcusor se numeste; bine, fara bani), dar saraca sotie?
Intrebat, sotul de prezentatoare, daca a vazut si ce a spus sotia despre minunata fapta savarsita, da drumul la clanta (reproduc): „A vazut. Nu are ce spune. Avem doi copii, aici sunt alte lucruri. Stie ce are la usa.”
Cica mai spune, razand: „Doamne fereste. Cum sa vada copii? Sunt prea mici.”

Api mai du-te de-aici. Sa-mi faca mie sotu` asa ceva ca daca nu ii dau in cap lasa.
Domnu` Casanova, ai mai grija, ca cine se joaca cu focul se mai si arde.
Iar tu, sotie, daca tu crezi ca se merita sa stai in casa cu o asemenea jigodie ai mintea scazuta.