Dupa cum o sa trebuiasaca sa imi fac si o tema cu acest nume am decis ca astazi sa vorbesc despre acest mic „cliseu”.
Eu cred ca toti ajungem sa spunem in cele din urma ori ca nevoia ne invata, ori ca din greseli invatam.
Insa putini sunt cei ce se gandesc sa GANDEASCA si sa faca lucrurile bune de la bun inceput. Asta pentru ca este mai usor sa gresesti, fara sa iti stofoci capusorul prea mult.
Dar ce, nu e mai simplu sa spui ” Lasa fata. Cand am sa gresesc atunci vad eu. Dar acum daca eu spun ca babele is frumoase si copii cuminti, asa este.”. Bine draga. Lasa ca vorbim noi cand o sa te dai cu capul de păreți si devii una bucata cam Emonica.
Insa uneori facem asta si din nestiinta sau din prea mult orgoliu si INCAPATINARE.
Cine nu a patit macar o data sa faca lucruri sau alegeri proaste din cauza incapatinarii? Toti am patit, va spun eu. Ce iti este si cu incapatinarea asta.. ca doar e unul din „dracusorii” lumii.

Si poate uneori incercam sa ne punem in diferite ipostaze, sa vedem cum am reactiona in situatia asta, asta si ailalta, dar pana nu patesti sa fii fata in fata cu faptul implinit nu o sa gandesti niciodata 100% corect si nu vei realiza ceea ce viata iti poate rezerva, atat de bine, cat si de rau.
Dar na.. facem greseli. Ca de asta ne numim OAMENI si de asta nu suntem perfecti.
Si sincer nici nu cred ca mi-as dori sa fiu perfecta. Unde ar mai fi distractia? ;))

Pana la urma nu stiu daca experienta este cea mai buna metoda, insa este cu siguranta cea mai practica si mai practicabila.