Helo!
Uite ca am si revenit. Pam- pam.
Am fost atat de ocupata (sa stau degeaba, sa ma plimb si sa ies in oras) incat nu am avut timp sa mai scriu nimic (chef am avut, el nu prea m-a avut pe mine!).
Dupa trei zile de Craciun, care au trecut nici nu stiu cand, mi-am facut curaj si mi-am spus „Gata. Astazi o sa scriu”. Doar ca astazi e de fapt maine:”>.
Cum mi-a trecut mie Craciunul? Am fost la colindat colegi (mai o prajitura, un paharel, mai o manea si-un ras, mai un dans si-o poza), dupa care ghici ce? Subway club:>, la fel ca si in cele trei seri de dupa.
Mi-a placut, nu pot sa spun ca nu, doar ca nu a fost deosebit de special.
Dar am avut cu cine dansa:>. Important!;))
Dar dupa cum a trecut si acest, cica urmeaza un Revelion. Si eu inca nu sunt sigura unde il voi face.
P. S.
Bine macar ca am rochie, nu?;))