Astazi se implinesc sase luni de cand am acest blog si scriu pe el!:D

Sa mai spun partea in care mi-am facut blogul de 1 noaptea si habar aveam daca l-am facut sau nu? Sau ca nu stiam ce e acela domeniu si cum sa postez un articol?;)). Mai bine o omit:-„.

Adevarul este ca a fost ceva spontan, de moment, si sincer nici nu ma gandeam ca o sa fie ceva pe care sa iau in serios. Mai mult a inceput ca o joaca, in care sa vad cum mai fuctioneaza lumea.
Dar uite ca mi-am publicat parerile si sentimentele in diferite moduri si prin diferite articole.
Iar unele sentimente am incercat sa le pastrez, luand cate o pauza.
Stiu ca inca nu este mare lucru, ca nu este facut foarte bine si ca mai am mult mult de lucrat, dar sper sa ma tin chiar si mai mult decat pana acum de blogging si sa aduc in prim plan idei interesante si amuzante.

Multumesc celor care ma urmaresc si sper sa ne auzim si peste alte sase luni:D.