E ora 7:32.
Am aproximativ 7 minute de cand am intrat in casa. Petrecerea mea de Revelion s-a prelungit.
Plecata de acasa la 9:30 si ajunsa la petrecere la 10:00, am stat cat am stat jos, dupa care a inceput distractia si dansul. Sa nu mai pomenim ca am pierdut 12:00. De ce? Pentru ca il asteptam pe Domnul sa apara, care se mai uita si ciudat dupa ce ca stau in strada fix la trecerea dintre ani si se mai supara putin cand ma duc, fara sa ii mai spun, sa imi iau paltonul ca inghetam. In fine.
Intr-un final ma hotarasc sa nu mai merg nicaieri si sa raman la Subway. Buna alegere.
Chiar m-am distrat. Am ras, am vorbit, am dansat pana la cinci si ceva, cand mai ca aproape ne-a dat afara cei de acolo. Am avut muzica lautareasca si de club:>.
Sa nu uit: am rezistat pe tocuri si rochie lunga. Iupiii;))

Am fost adusa acasa si nu mai apuc sa ajung pentru ca ma intalnesc cu vecinul si trec pe la el. Si uite ca am stat un pic.
Asa mai aveam chef de dans, dansam intr-una. Iar acum ca am ajuns la mine ce credeti ca fac? Ascult muzica;;). la maxim:>.
Gata ca nici nu m-am dezbracat si ma cam apuca somnul.

Va urez o zi cat mai placuta, cu somn pana la amiaza si dupa, iar diseaza party!
Bun- venit 2012!

P. S.
Sper ca si voi v-ati distrat!