Chiar am patit doua faze…
Vaileu;)). Penale!
Una ieri si una azi-noapte.
Merg ieri pana la Ica (vecina, verisoara, prietena mea ;)) ) si imi zice „Uite ce bine iti sta, nu stiu ce, bla- bla.., hai sa te dau cu putina aghiazma”. Haide ca doar na.., nu-i de rau. Zis si facut. Scoate sticla si ma stropeste. Cand deodata, eu serioasa fac „Tuica!”.
Deci da, am fost miluita cu tuica!
Nu va puteti imagina cat am ras. ;))

Dar asta nu este tot!
Azi-noapte ma pun in pat pe la doua si ceva. Bun. Adorm. Bun.
Suna telefonul. Raspund. Vorbesc. Si dupa adorm iar.
Pe la ora 6:00 ma trezesc pentru ca imi aduc aminte ca am vorbit la telefon si nu mai stiam cu cine.
Hopa. Surpriza!
Nu aveam numarul. Si nu stiam cine este.
Dar asta nu e tot.
Nu stiu ce am vorbit!;))))
35 de secunde din pat (unde de obicei nu am semnal sa vorbesc)!
Nu stui cine a fost respectiva persoana si daca am spus vre-o gogomanie sa imi fie cu iertare. ;))
Ultima faza asemanatoare a fost in clasa a VIII-a. Sa nu mai amintim nici acolo;)).