Poate va intrebati pentru ce este acest titlu. Mai bine spus cu ce ocazie sau pentru cine.
O sa va lamuresc de indata: Bunica mea!
De ajuns pe aici sigur nu o sa ajunga, dar postand aceast articol ma face pe mine sa ma simt mai bine. Sa simt ca, desi trec anii, mamaia (cum obisnuim toti cei din familie ai spune), care inca are o forta in ea, care de cele mai multe ori ma depaseste, este inca aici, gata se isi astepte toti musafirii cu bunatati si Parajituri!
Desi nu o vizitez prea des, pentru mine e acea persoana care imi transmite mai mereu bucurie prin prezenta ei (fara clisee!).

Desi nu imi sta in fire sa imi arat sentimentele, de nici un fel, astazi stiu ca merita sa fac asta.
Ii doresc multa sanatate, fericire si cate mai multe aniversari, pentru a putea sa isi vada copii maturizati si nepotii la casele lor! (Doar a ramas ca imi faci prajiturile la nunta, nu?:D).
Un micut cadou (cand o sa ma specializez mai mult in facerea torturilor o sa iasa unul mai aspectuos;)), pana atunci ce se vede):

Asa cum ai fost tot timpul langa noi, asa suntem si noi langa tine, chiar daca unii dintre noi sunt mai departe.
La Multi Ani!