Hei hei!
Astăzi, cautând o melodie, m-am luat de mana cu youtube-ul și mi-a zis: „Ba, facem si noi un acord? Uite eu îți dau melodii noi, poate așchiar hituri ale verii șî api tu la schimb mai scrii cate un articol aclu`ia pi cheștia aia… Cum îi spun mă…? Aaa blog-ul ăla a tau, că „trecut-au anii” peste „mari și țări” de când, fatăă, nu mai actualizași ninica!”. D-api eu ce aveam să îi spun? „Bine mă, haida”.
Acum corect ar fi să mă și țin de cuvânt, nu?

Eu și muzica în ultima jumătate de an am cam fost paralele. De ce? Nu aș ști să vă spun. Ba că nu am avut timp, ba că faceam altceva.. Scuze și tot scuze. Să spun drept colindele din telefon mi le-am șters acum 3-4 săptămâni, da` nu mai spuneți, rușîni! Și cu un mic imbold din partea unei persoane m-am decis: „Gata bre, trebuie să scot și muzică nouă”. Și uite așa mi-am dat eu seama că melodia cutare (care mie mi se parea nouă, de cateva săptămani, era de fapt de luni de zile. Ironic!). Nici acum nu am ascultat toate cele 100 și ceva de melodii pe care le-am downladat, însă am avut timp (mai bine spus întâmplarea) să scot și altele, cum ar fi melodii contemporane în romana. Și am avut placuta surpriză de a auzi melodii destul de bune și ascultate pe la noi prin cot. Iar pe langă acestea, mi-am dat seamna, nu știu voi, că revine muzica veche.
În sfârșit o sa fie muzică bună și cea romanească! Cel puțin eu asta mi-aș dori. Îmi plac foarte mult melodiile gen Alexandra Stan- Limonade, Bruno Mars- Grenade, Liviu Hodor- Je t’aime ‘Levels și multe altele, însă vreau să se vadă și amprenta noastră, de muzică în romana și mai ales în stilul de odinioară. Și observ că unele au si apărut. Iupiii!

Connect-r văd că nu ne dezamăgește deloc. Piesa „Vara nu dorm” am auzit-o mai peste tot, iar videoclip-ul clar mi-a adus aminte de vechile joculețe de pe plajă din „Lasa-mă papa la mare„, „Superfemei„, „Jimmy„sau „Fierbinte„.

Corina ne spune simplu și direct că banii nu contează, ci faptul că sunt: „A ta„.

Dimineață, mă trezesc și sunt buimacă pentru că „Zbor” și plec!

Da Vai ce-mi place, fetele nebunele pe mese pe toace
Ho ce le mai placi, baietii mainele sus, iar fetele cracii!
Cam așa descrie admosfera din vara aceasta Pavel și cu Skizzo în melodia lor „Biniditat„, judecând mai mult poalilii și piesilii, decât consecințili.

Akcent a dat lovitura cu melodia „Chimie între noi” . Clar!

Poezia despre doi continuând cu și în hitul lui Alex Velea, „Minim doi„. Băieți cautați calmul necesar pentru că acest cântăreț cam este la putere! ;))

Muzica românească frige frige și observ că nici o cisternă cu apă nu o stinge. Ceea ce e bine, nu?