hello-im-back-again
S-a pus praful pe blog de când nu l-am mai șlefuit!
Dar uite că astăzi, ca printr-o minune, parcă mi s-au deschis ochii, mintea mi-a fost invadată și instantaneu mi s-a aprins un beculeț. Șoc! În gandul meu conștiința îmi dictează „Da ce s-a întamplat fată, ai uitat că mai și scriai undeva și mai îți puneai ganduriiile pă hârtie?„. Și uite cum constiința omului își face simțită prezența. Stau eu și îmi spun, „Da bre, stai să vezi că tot îi mai bine să îți pui gandurile pe o hârtie decât să le spui cu voce tare.”
Nu îmi era în plan, nici nu îmi trecuse prin minte să revin, dar văd că mare e grădina omului. Ca să nu mai spun că nici nu mai știam cum să umblu pe aici. Eeee, m-oi descurca eu de acuma, că ce a fost mai greu, impulsul, a venit deja.

Pfff, câte s-au adunat de spus, căte s-au întamplat, câte năzbâtii am facut, prin câte pripeții, neplăceri, bucurii și nămeți am trecut! Dar de-acum va fi timp pentru toate.

Hamm… Eu cred ca C. mi-a purtat noroc ;)). Iupii! I`m back! :D
Fotografie0789