Știu că a trecut multă ceva vreme de când nu ți-am mai scris. Anul acesta am luat tastatura în mână și mi-am zis „Vreau cadoaie cadouri”. Țin să precizez că am fost foarte cuminte (numai te rog nu o întreba pe mama că minte mereu și sigur o să îți zică minciuni). Tata o să zică adevărul, dar nu am vrea să îl deranjam, nu?
Dar eu spun că a venit vremea să trecem la lucruri mai serioase că acușa tre să vii. Eu aș vrea vvreo 3-4 rochii, vreo 3 perechi de papuci, un parfum Today și încă 1-2, dar nu contează care, doar să fie Little black dres și Rare gold, o căciulă, dacă nu cer prea mult un palton… Știu. Știu ce vreau. Vreau.. ca pe tata să nu îl mai doară spatele ca să putem să mergem mâine la mamaia, să nu mă mai doara piciorul zilele acestea ca să ma pot distra, pentru mama vreau să mai tacă unori (bine, ei poți să ii aduci și ceva frumos). Stai stai că mai am! Pentru Ica vreau să primească, cât multe cadouri, așa ca de ziua ei. Pentru Bogdan cât mai multă conversație si înțelegere cu iubita, care e plecată. Pentru Andrei.. nu-i adu nimic! Îi dau eu destula afecțiune! Pentru Andreea să i se mănânce toate eclerele, atât de bune să îi fi ieșit. Pentru Ade, să înțeleagă că îi vreau binele și că asta o să însemne să mă cert cu ea mereu! Pentru mămaia cât mai multe comenzi de prăjituri. Pentru Lumi un Dior. Lui Alex cat mai mult vin ca să aibă ce fierbe. Alinei să îi aduci multa ciocolată! Pentru Diana, să de-a Domnu` și matale să primească, cât mai multe prajituri. Pentru colegii mei nimic nimic că nu au vrut să mergem cu colinda cât mai multă distractie. La chiparos multe cadouri, că după nu-l mai auzim vorbind. Și așa, ca la final, aș mai vreau să ne distrăm, cu toți, toate patru zile!
Acestea fiind spuse eu te astept!
Fotografie1062

P. S Am uitat să iau fursecuri, dar te astept cu prăjituri și lapte!